sobota, 2 listopada 2013

Halloween art vol.2


Inspiracją do drugiego mani było Candy Corn, które są przysmakiem w dniu Halloween.
Na początku wydały mi się za przeciętne na ten wyjątkowy dzień, więc postanowiłam dodać trochę szwów. Przygotowałam 2 wersje. Jedna normalna a druga z brokatem holo, który widać tylko w świetle.

 Tego wspaniałego nietoperza specjalnie na to święto wykonała Zosia z bloga Books, nails and happiness, czyli projekt szczęście, która prowadzi również bloga Pastelowy imbryczek, gdzie znajdziecie takie cudeńka ^^

 
 
 
 

17 komentarzy:

  1. genialny pomysł, brawo za oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że już powoli miałam dosyć czaszek i krwawych paznokci na blogach. Ta pozycja jednak baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. następne znakomite zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne ;) i oryginalne, na żadnym blogu takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne :) akie wesołe są troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne mani, fajny pomysł ;)i super ten naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna propozycja, wesoła, a jednak wciąż Haloweenowa. Taki SOFT mrok haha. I bardzo fajnie obrobione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super Ci to wyszło! :D nie no, naprawde mega obrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszły fenomenalnie :) i foty także super !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł, tym bardziej, że pasuje zarówno na Halloween jak i na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wzór! Idealny na to święto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, bardzo mi się podobają, wiem, że już to pisałam, ale ostatnio mnie zadziwiasz coraz piękniejsze zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne, podoba mi się ten motyw. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne mani, takie trochę komixowe :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super.. Cały czas mam w planach taki 3 kolorowy mani, ale to dość czasochłonne i jakoś tak nigdy zabrać się nie mogę.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]