wtorek, 7 maja 2013

Golden Rose Holiday 62


Jak pisałam wczoraj dziś przedstawię wam Holiday 62. Jest to jeden z moich faworytów z całej kolekcji. Zarówno ma w sobie coś czego nie spotkałam w innych piaskach. Ten piasek ma niebieski sheemer!




W butelce widać pływające niebieskie drobinki, które zmieniają czerwono - pomarańczowy ton lakieru na różowy. Lakier ten jest idealną kopią lakieru Lovely Gloss like gel nr 408 tylko o wykończeniu piaskowym ;) Może i na zdjęciach nie widać podobieństwa kolorystycznego ale wierzcie mi, po przyłożeniu do siebie buteleczek albo pomalowanych dłoni wyglądają tak samo ;]

 

Konsystencja, krycie i wysychanie takie samo jak w przypadku piasków brokatowych z ten samej serii. Nie do końca ma wykończenie matowe, na upartego można powiedzieć że to taki lekki mat.

 
 
 

Jutro swatch lakieru Holiday 65

18 komentarzy:

  1. super lakier, świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja!!! zaczyna się szaleństwo a ja pewnie będę je miała na szarym końcu...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzaj na końcu to można mieć OPI ;D

      Usuń
  3. Masz obecnie tipsy, czy to są Twoje naturalne paznokcie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, spróbuj zapuścić naturalne, wszystko będzie cudownie wyglądać :)) czasami zniechęca mnie kształt tych tipsów, ale ja też nie jestem idealistką i zawsze mam problem kształtem moich naturalniaków ^^

      Usuń
    2. myślę że jeszcze miesiąc może 2 i będę miała już swoje naturalne, niestety miałam mały wypadek który pozdzierał mi płytkę prawie całą z paznokci dlatego jakoś staram się to kamuflować do puki mi nie odrośnie. Spoko właśnie przypiłowałam tipsy na zupełnie inny kształt i jeszcze tylko 2 swatche będą na starych reszta mam nadzieje że będzie lepsza ;]

      Usuń
    3. Już się nie mogę doczekać efektów! :)
      I czekam na Twoje naturalniaki : >

      Usuń
  4. Mnie się nie podoba. Jakoś tak dziwnie wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam jakoś mieszane uczucia co do tego lakieru. Nie wiem czy to wina fotek, ale myślałam, że bardziej mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to win fotek w poprzednim poście lepiej się prezentuje lepiej, kiedy je robiłam to akurat było pochmurno ;x ale naprawdę jest genialny ;] coś mi mówi że wpadnie ci w oko 61 jest po prostu boski!

      Usuń
    2. Haha! To samo jej powiedziałam! Też mam na pazurkach 62 i stwierdzam, że to piękny matowy neon! Idealny połączenie dwóch trendów! I te błękitne drobinki! Ach dobrze, że zdecydowałam się na niego!

      Usuń
  6. jakos nie przypadl mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy, ale szału nie robi, widziałam, że masz zdecydowanie ciekawsze egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdjęć nie jestem zachwycona bo nie oddają jego prawdziwego piękna ale jak wpadnie ci w łapki to jest szansa że zmienisz zdanie

      Usuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]