poniedziałek, 21 lipca 2014

Morgan Taylor Mint Chocolate Chip + naklejki wodne z BPS

Mięta to ostatnio miłość moich paznokci.  Do pełnego szczęścia dołączyły naklejki wodne w złote gwiazdki i złote ćwieki też w kształcie gwiazdek. Ten cudowny Morgan Taylor trafił w moje rączki dzięki spotkaniu blogerskiemu :)



Mint Chocolate Chip - Lakier ma wykończenie typowo kremowe. Ta mięta zawiera w sobie dużo zielonych tonów. Sama nazwa brzmi apetycznie nie wspominając już o kolorze. Do pełnego krycia wystarczą 2 warstwy. Emalia nie smuży, nie bombluje i schnie szybko. Konsystencje ma rzadką ale nie sprawia trudności.

naklejki wodne Born Pretty Store - Blankiecik zawiera zestaw 20 naklejek, czyli 2 komplety na obie ręce. Z łatwością odklejają się pod wpływem wody od kartonika. Bez problemu przywierają do płytki. Kiedy nałoży się na nie top to się nie marszczą. Moja płytka paznokciowa jest bardzo mała i wąska, więc miała trochę problemu ze zmieszczeniem naklejek.

Z tym mani chodziłam 3 dni. Lakier nigdzie nie odprysł a naklejki się nie starły. Pamiętajcie aby użyć mojego kodu rabatowego to tańszych zakupów w BPS

 
 
 
 
 
 
 
 

Sponsorami postu są:
hurtownia kosmetyczna Beauty Flo


sklep Born Pretty Store

11 komentarzy:

  1. Naklejki pięknie się wkomponowały w całość mani. Mi się jeszcze ćwieki strasznie podobają :]

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście fajnie wyszło, super połączenie, sama bym nie wpadła na połączenie mięty ze złotem, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ! Połaczenie mięty ze złotem zawsze mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięnie się razem komponuje całośc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdobienie wyszło super , mięta świetnie łączy się ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor lakieru! Bardzo podobają mi się gwiazdkowe ćwieki, naklejki też są ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mój kolor, ale naklejki... chyba mnie nie porwały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odcień lakieru bazowego jest cudowny!
    bardzo mi się podobają te malutkie gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor (też mam fioła na punkcie mięty), na niektórych zdjęciach trochę wygląda na błękit :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Morganik ma niebiański odcień :) A naklejki i ćwieki idealnie dopełniają kolor - super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie, sliczny kolor bazowy ;) a i te naklejki niczego sobie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]