czwartek, 21 marca 2013

Wiosenne kwiatki

Dziś już wiosna ale niestety jej nie widać. Za oknami nadal leży śnieg. Z tej okazji mam dla was kwiatki na pazurki aby odgonić naszą zimę.


Co będzie nam potrzebna:


1. baza do zabezpieczenia naszych pazurków
2. różnokolorowe lakiery które pomogą nam stworzyć kwiatki
3. różnej wielkości sondy
4. top coat


Jak wykonać wzorek:

1. malujemy nasze pazurki jednym kolorem, który posłuży nam za tło. Ja pomalowałam swoje na zielono


2. za pomocą sondy z dużą główką wykonałam czerwone kwiatki tworząc płatki z 5 kropek

 

3. tak samo zrobiłam kwiatki fioletowe


4. tą samą sondą wypełniłam czerwone kwiatki czerwonym lakierem brokatowym a fioletowe lakierem bordowym tak by zostały obwódki.


5. środki kwiatków uzupełniłam kropką


6. używając zielonego lakieru i sondy z małą główką, ruchem pociągłym tworzymy listki, cały wzorek pokrywamy top coatem i gotowe ;]

 

A tak prezentuję się nasza kwiatowa łąka 

 
 
 
 


4 komentarze:

  1. świetny tutek i zdobienie megawiosenne :D
    musisz je pokazać u Jamapi!!!

    Kochana, wyłączysz, proszę, weryfikację obrazkową komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie wiedziałam że jest włączona ale już wyłączyłam ;] a co do kwiatków chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]