środa, 13 marca 2013

Targi kosmetyczne Beauty Forum

W miniony weekend 9-10 marca odbyły się targi kosmetyczne w Warszawie. To właśnie na tych targach miałam szanse zaopatrzyć się w kilka nowych lakierów, które miałyście okazję zobaczyć w poprzednich postach ;] To była świetna okazja na promocje i zapoznanie się z nowymi produktami bądź kolekcjami. Mówiąc szczerze to czułam się jak mała dziewczynka w sklepie z zabawkami ;D Wracając do tematu, można było zajrzeć do stoisk takich wystawców jak między innymi: OPI, Orly, Essie, Ekert (CND), Flormar, GOSH czy gelish oraz wielu innych. Można też było zobaczyć przedstawicieli hurtowni: a.i. Polska, Sun Flowers, Nail Designer czy AR nail style. Zdziwiło mnie, że nie było takich firmy jak Sally Hansen, wibo czy nawet Golden Rose.


Największą popularnością cieszyło się oczywiście stoisko OPI, które promowało swoją najnowszą kolekcję EURO CENTRALE. Był to jedyny wystawca do którego ustawiały się kolejki aby wejść na samo stoisko. Sama stałam w kolejce prawie 30 min >< o kolejce do kasy już nie wspomnę.
Na bramce stali nawet ochroniarze aby panie się nie pozabijały xD OPI przygotowało bardzo ciekawą ofertę specjalnie na te targi: lakiery starych serii były po 21zł nowe kolekcje w tym piaseczki po 30zł, sety po 50zł a miniaturki niektórych produktów po 6zł. Panie wychodziły stamtąd z pełnymi koszykami lakierów, zostawiając nie małe sumy. Już do godziny 11 zabrakło lakieru piaskowego z kolekcji Mariah Carey Stay the Night co mnie zasmuciło, za to w niedziele ok 12 zostały tylko niebieskie piaski. Żałuje ze nie mieli kolekcji OZ bo bardzo liczyłam na zakup złotego piasku What Wizard is This jaki ma już tamit ;p

Dużym zainteresowaniem cieszyło się również stoisko GOSH co mnie nie zdziwiło.
Mieli bardzo bogatą ofertę cieni do oczu, lakierów, błyszczyków itp w bardzo atrakcyjnych cenach, już za 50 zł można było się zaopatrzyć w każdy produkt od nich. Sama zakupiłam z 15 lakierów. Przez oba dni targów to stoisko było oblegane od początku do końca.

Ekert zrobiło furorę, gdyż było jedynym stoiskiem na którym można było zaopatrzyć się w lakiery firmy CND i folię do paznokci. Folie były po 20zł ale przy zakupie 5 jedną dostałam gratis ^^

Orly kusiło u siebie nowymi kolekcjami i przecenami swoich produktów. Na tym stoisku można było nabyć lakiery już po 16zł i zapoznać się z nowymi lakierami hybrydowymi.


Niestety stoisko ZOYI było bardzo ubogie i co mnie zdziwiło chyba jako jedyna firma nie przewidziała jakiś szczególnych promocji dla swoich klientów. Oczywiście można było zakupić u nich nową serię Pixie Dusta, ale cena  nie była jakoś szczególnie zachęcająca dlatego skusiłam się tylko na 2 lakiery. Cena za piasek to 32zł i co dziwne bo droższa o 2zł od OPI. Zanim podeszłam do tego stoiska byłam przekonana, że kupie tu taniej piasek niż u OPI, ale się pomydliłam. Marka jest bardzo znana a wybór mieli minimalistyczny w porównaniu z OPI, Orly czy essie.

Na wysokości zadania stanęła firma essie, która proponowała swoje lakiery po 23zł i wybranych kilka kolorów za 15zł. Bardzo miłe panie oferowały swoją pomoc w dobraniu odpowiednich kolorów pasujących do siebie albo do naszych dłoni czy wieku ;p Co było dużą zaleta mieli kilka wzorników wiec nie trzeba było czekać w kolejce aby dobrać sobie swój upragniony kolor.

Bogatą ofertę dla swoich klientów przygotowała także firma Peggy Sega. Można było się u nich nieźle obłowić. Peggy urządziła wspaniałą wyprzedaż swoich kosmetyków. Lakiery można było kupić już po 7zł za kolekcje które były do wycofania oraz po 13zł za lakiery ze starszych kolekcji. Nowości można było kupić po 20zł w tym nową kolekcję Sweet Symphony.

Bogaty asortyment przygotowała również firma Flomar. Paleta lakierów aż mieniła się w oczach swoimi barwami. Miłe panie chętnie służyły swoją pomocą. Ceny były bardzo przystępne, lakiery były od 10zł do 15zł.

Hurtownie kosmetyczne przyciągały do siebie tanimi ozdobami, przyborami do paznokci, lakierami oraz produktami swoich marek, bądź produktami takich firm jak China Glaze, Color Club czy Seche Vite.

Było o wiele więcej firm które się wystawiały ale nie będę już o nich pisała bo ten post nie będzie miał końca. Zostawię was tylko ze zdjęciami ;]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. wspaniały post!
    dzięki Tobie mogłam się poczuć przez chwilę jakbym sama tam była.
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]