sobota, 9 marca 2013

Prezenty na dzień kobiet

Mój dzień kobiet obchodziłam dziś a raczej mój mąż go dziś obchodził ;p
Dlaczego nie wczoraj? Bo dziś i jutro odbywają się targi Beauty Forum w Warszawie. Ze względu na to, że wczoraj było nasze święto a ja wykazałam się ogromna cierpliwością dziś mogłam poszaleć ;D Nawet nie macie pojęcia jak bardzo jest to szczęśliwy dzień w moim życiu!!! Relacje z targów przedstawię wam jutro, a dziś pragnę podzielić się z wami moim szczęściem. Tego szczęścia jest cała masa!!!
Zacznę od stoiska Peggy Sage





Prezent zafundowałam sobie oczywiście też od OPI, nie mogłam wyjść z targów bez piaseczka no bo jak ;x
 
 


Od ZOYI też zagarnęłam jeden ;3

 

Koło Flormat nie mogłam przejść obojętnie, tam namówili mnie na top coat (ponoć nie rozpuszcza farby z bulionu - przetestuję)

Orly skusiło mnie swoją przecena, no bo jak tu nie brać jak dają pół darmo! Niestety w tym przypadku aparat nie oddaje prawdziwych kolorów Halley's Comet jest turkusowy i przypomina Sweet Peacock a Rock-it jest złoto malinowy.
 

Na stoisku Ekert skusiłam się na folie do paznokci i topa CDN

 

Ostatni zakup zrobiłam na stoisku artstyle

 
 
Szkoda że takie targi nie są codziennie idealna okazja na tańsze zakupy. Recenzje lakierów będę dodawać na bieżąco. Eh tak dużo nowości a tak mało paznokci >< Po prostu nie wiem na który lakier jako pierwszy się zdecydować czy może najpierw folię ale którą! Ah te lakierowe dylematy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]