poniedziałek, 11 stycznia 2016

CUCCIO VENEER Out of This World



Hybrydy na naszym rynku nie są już żadną nowością i stają się coraz bardziej popularne. Ratują nas na urlopie czy przy małych dzieciach. Jest zbawieniem dla kobiet, którym zwykły lakier nie chce się trzymać. Nasz manicure jest trwalszy, ładnie błyszczy i do tego mamy większe szanse na zachowanie długich paznokci. Jednak metoda 5 kroków przy nakładaniu hybrydy jest dla mnie nowością. Został wprowadzony dodatkowy preparat który ma za zadanie ułatwić nam życie ale o tym za chwile.


Out of This World - jest to topper składający się z drobnego brokatu holograficznego! w bezbarwnej bazie. Może nam posłużyć jako topper brokatowy nadający nieco blasku naszej stylizacji. Możecie go też nałożyć za pomocą gąbeczki i będzie wyglądał jak brokatowy lakier. Po przeróżnych doświadczeniach z hybrydami brokatowymi obawiałam się o jego ściągnięcie. Zazwyczaj hybrydy brokatowe są mordęgą w zmywaniu. Palec serdeczny (sam brokat) zszedł lepiej niż pozostałe paznokcie (Semilac) Mani nosiłam przez 10 dni i nic się nie działo. Hybrydę Out of This World możecie dostać również w wersji lakierowe.

Zazwyczaj podchodziłam sceptycznie do droższych hybryd. Różnica z tymi tańszymi kończyła się tylko na cenie. Z hybrydami CUCCIO jest ta różnica widoczna również w jakości. Przede wszystkim ściąganie jest przyjemniejsze, top jest twardszy i bardziej wytrzymalszy na zmatowienie. Największym plusem CUCCIO jest preparat FUSE (powinien być standardem w każdej firmie). Jedyne zastrzeżenie mam tylko do topu, jest za rzadki. Może to nie jest jakaś wada bo niektórzy lubią takie topy, ale mi nie przypadł do gustu.

System 5 kroków:


  1.  Prep: Jest to nic innego ja ph bonder, który ma nam pomóc w odtłuszczeniu płytki.
  2.  Fuse: Preparat zwiększający przyczepność hybrydy jak i jej usunięcie z wolnego brzegu paznokcia. Nakładamy go tylko na wolny brzeg paznokcia chyba że, posiadacie bardzo tłustą płytkę. Wtedy preparat nakładamy na cały paznokieć.
  3. Baza: Konsystencje ma gęstą ale przyjemną w obsłudze. Nie rozlewa się na skórki i łatwo nią operować. Bardzo dobrze się odkleja od paznokcia przy odmaczaniu.
  4. Colour Veneer: Dowolny kolor z całej palety barw CUCCIO
  5. Top: Top Coat który, jak na mój gust jest za rzadki. Trzeba nauczyć się nim posługiwać bo inaczej pozalewacie sobie skórki. Jest dość płynny i lubi się przemieszczać po paznokciu. 


 

4 komentarze:

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]