czwartek, 21 stycznia 2016

Color Club Halo Hues 2013


Po pierwszym ogromnym sukcesie Halo Hues firma Color Club postanowiła wypuścić kolejne kolory holograficzne. Ta kolekcja jest moim zdecydowanym faworytem. Kolory są bardziej nasycone i widoczne na paznokciach.


Halo Hues 2013 - druga odsłona kultowych już lakierów holograficznych. Tym razem Color Club postawił na ciemne kolory. To było bardzo dobre posunięcie bo im ciemniejszy kolor tym lepiej widoczne holo. Na początku ten dobór kolorów mi się nie podobał. Jednak kiedy nimi pomalowałam paznokcie, wszystko się zmieniło. Na naszym rynku można je kupić w hurtowni EuroFashion, jedynego dystrybutora tej marki. Warto śledzić ich FB bo robią całkiem przystępne promocje, nawet 50%.


Beyond - czarne holo









Cosmic Fate - rude holo








Kismet - limonkowe holo






Over the Moon - niebieskie holo








Miss Bliss - różowe holo







Eternal Beauty - fioletowe holo





11 komentarzy:

  1. Świetna seria, uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolekcja znacznie bardziej przypadła mi do gustu - pastele były trochę mdłe ;-) A Beyond to już mój ulubieniec :-D Co za zaskoczenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne! Rude! Niebieskie! Co tam, wszystkie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  4. over the moon to mój faworyt <3 chociaż cała kolekcja jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam lakieru o takiej strukturze, wygląda naprawdę intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]