wtorek, 19 stycznia 2016

CUCCIO VENEER Big Bang Theory


Ciesze się, że na rynku pokazuje się coraz więcej hybryd o różnych wykończeniach. Jakby nie patrzeć kremowe wykończenie jest dla mnie nudne. Ja jestem jak sikorka i przyciąga mnie wszystko co się świeci. Z hybrydami też tak jest.


Big Bang Theory - Baza to czarny tint (przezroczysta w czarnym kolorze) z dodatkiem kolorowego brokatu. Na moich paznokciach dałam czarną bazę i jedną warstwę Big Bang. Sama w sobie potrzebuje 4 warstw do pełnego krycia. Wszystko zależy od was jaki efekt chcecie osiągnąć. Hybryda odmacza się bez problemu mimo brokatu i jest kompatybilna z innymi markami. Ładnie się poziomuje na płytce.

Jeżeli podoba wam się to zdobienie a nie przepadacie za hybrydami to mam dla was dobre wieści. Firma CUCCIO wypuszcza te same kolory w linii lakierów klasycznych jak i lakierów hybrydowych.

Big Bang Theory bez topu przetarty alkoholem










12 komentarzy:

  1. piękne wykończenie ;) ja też lubię jak paznokcie mi się świecą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to zdobienie! I lakier też wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda znakomicie bardzo precyzyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to szkoda, że tak dużo warstw potrzebne gdy chce się samego go położyć ;) Fajnie też gdyby był bezbarwny z drobinkami tylko ;) A jak Ci się one utrzymują? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bazy jest dość słaby więc na ciemniejsze kolory możesz kłaść go śmiało. Ja hybrydy nosze max 10 dni bo po tym czasie mam bardzo duży odrost. No i za szybko się nudzę tym samym zdobieniem. Jednak po tym czasie nic się z nią nie dzieje. Myślę że większe znaczenie ma baza i fuse od CUCCIO niż sam kolor.

      Usuń
  5. Sikorka czy sroczka? :) Kciukas z papugą jest super, ale w ogóle kolorowa całość dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, sroka :)czasem jestem nieprzytomna jak piszę :P

      Usuń
  6. Cuccio jest piękny, dobrze wiedzieć, że jest też w wersji zwykłego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuccio piękny, ale zdobienie jeszcze piękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe kolorowe mani <3333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]