sobota, 3 stycznia 2015

ZOYA Wishes


Mam przyjemność przedstawić wam kolekcje zimową 2014Wishes od ZOYA Colors Polska. Po raz pierwszy doczekaliśmy się Magic Pixie w zimowej kolekcji. Niestety tylko 3 jak do tj pory ale lepsze to niż nic :D Jak na razie ten zestaw kolorystyczny podchodzi mi najbardziej ze wszystkich 4 kolekcji.


Prim - Jako jedyna z kolekcji ma wykończenie perłowe i kryje już przy 1 warstwie. Kolor ma raczej w zimnej tonacji i trochę odbiega kolorystycznie od swojego bliźniaka w tej kolekcji Nori. Nakłada się bezproblemowo i równie łatwo się zmywa. Schnie dość szybko.

 
 
 
 
 
 

Nori - Przepiękny ciepły ciemny niebieski. Ta wersja pochodzi z serii Magic Pixie. Kryje po 2 warstwach. Do zmywania polecam metodę foliową.

 
 
 
 
 
 
 

Haven - Kiedy patrze na ten kolor to kojarzy mi się z jedwabiem. Ma w sobie mnóstwo połyskujących drobinek, które dają o sobie znać w świetle. Kryje po 2 warstwach i schnie nawet szybko.

 
 
 
 
 
 

Thea - Ciemno fioletowy Magic Pixie, który świetnie współgra z Haven. Kryje po 2 warstwach. Do zmywania polecam metodę foliową.


 
 
 
 
 
 


Willa - Elegancka czerń. Porównując swatche z Raven w sumie nie widzę różnicy jeśli chodzi o kolor, jaka jest różnica w kryciu to nie wiem. Ta czerń potrzebuje 2 warstw. Co jest dla mnie ważne, nie marze się przy zmywaniu.

 
 
 
 
 
 


Imogen - Czarna wersja Magic Pixie. Trochę zawiodłam się na tym kolorze. Na paznokciach przez srebrny brokat wygląda raczej jak szary niż czarny. Może na czarnej bazie będzie wyglądać lepiej. Kryje po 2 warstwach. Do zmywania polecam metodę foliową.

 
 
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Wszystkie takie piękne, zwłaszcza te z serii Pixie Dust :] Choć ten pierwszy perłowy nie bardzo przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie do końca podoba mi się ich wykończenie :/ te z drobinkami dają jeszcze radę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pixie Dust kradną moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne :) Jaka piękna jest czerń ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnęłabym Nori i Imogen, są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pixie Dust wzięła bym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba fioletowe i czarne są piękne <3 nie pogardzilabym żadnym : p

    OdpowiedzUsuń
  8. Brokaty piękne wszystkie! Fajny ten pomysł, gdzie jest niby taki gładki frencz na brokacie, super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]