piątek, 26 grudnia 2014

VIPERA FocusON 915 + tutorial


Mam dla was dziś kolejne świąteczne zdobienie. Akcentem jest ostrokrzew na serdecznym palcu. Opowiem wam też o cudownej czerwieni Vipery FocuseON 915. Jestem mile zaskoczona jego jakością. Jak to mówią: "Cudze chwalicie, swego nie znacie". W tym przypadku to powiedzenie sprawdza się w 100%.


FocusON 915 - Kremowa czerwień mająca w sobie wiśniowe tony. Kryje już po 1 warstwie i tylko 1 warstwę mam na paznokciach. Pędzelek tego lakieru jest nieco szeroki i mięsisty. Jedno zanurzenie wystarczy na pomalowanie 3-4 paznokci. Emalia jest bardzo wydajna i przyjemna w nakładaniu. Schnie szybko, nie smuży i nie bombluje.

Chcecie wiedzieć jak wykonać ostrokrzew na paznokciach? To zapraszam na tutka.


1) Zabezpieczamy nasze paznokcie odżywka lub bazą.
2) Malujemy białym lakierem.
3) Po wyschnięciu białego lakiery nakładamy biały lakier strukturalny. To nada nam ciekawe tło.
4) Cienkim pędzelkiem i zielonym lakierem malujemy 3 liście ostrokrzewu.
5) Dodajemy 3 zawijaski tez zielone.
6) Mieszamy odrobinę zielonego i białego lakieru i nowym odcieniem malujemy cienkie linie wzdłuż naszych liści ostrokrzewu.
7) Za pomocą sondy i czerwonego lakieru na środku liści robimy 3 kropki obok siebie. To będą owoce ostrokrzewu.
8) Białym lakierem robimy blask na owocach tworząc efekt głębi.
9) Wszystko zabezpieczamy top coatem i gotowe ;)

Do stylizacji użyłam:

odżywka Vipera Silk Coat, Vipera Focus On 915, Vipera JEST 501, Vipera JEST 549, Vipera FLOE 405, Vipera top coat z filtrem UV, sonda, cienki pędzelek

 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. Lakier w butelce wygląda zupełnie inaczej niż na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja. Niedawno zaczęłam malować lakierami z Vipery i powiem, że pozytywnie mnie zaskoczyły. W większości nasze rodzime marki nie wiele odbiegają od tych mniej dostępnych, np Essie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ta czerwień, jednak głębię koloru oddałyby dwie warstwy lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka czerwień i piękne zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ostrokrzew, fajna Vipera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wzorek, tylko szkoda że nie użyłaś jaśniejszych kolorków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]