sobota, 2 sierpnia 2014

KBShimmer Snow Flaking Way

Trochę ochłody w ten upalny dzień? Lakier pochodzi z zimowej kolekcji jednak nie mogłam mu się oprzeć w te upalne dni.


Snow Flaking Way - Baza lakieru jest żelkowa w kolorze śliwkowym. Napakowana przeróżnego kształtu i rozmiaru brokatem. Znajdziecie tu krótkie niteczki, hexy, koła no i śnieżki a to wszystko jest holograficzne. Lakier najlepiej nakładać na ciemno fioletową bazę, wtedy wystarczy jedna warstwa lakieru albo delikatne ciupanie pędzelkiem zdejmując w ten sposób brokaty. Dodatków jest tak dużo iż nie trzeba ich łowić z butelki. Wręcz przeciwnie, trzeba zdejmować śnieżki i koła z pędzelka bo nabiera ich się za dużo. Konsystencja lakieru jest gęsta przez ilość brokatu, jednak to nie przeszkadza w jego rozprowadzaniu. Wszystko ładnie się wtapia w lakier ale mimo wszystko trzeba zabezpieczyć nasze mani topem. Czas schnięcia trochę niema znaczenia bo i tak trzeba użyć topu, który zabezpieczy całość i przyspieszy wysychanie lakieru. Na swoje paznokcie nałożyłam niedbale 1 warstwę Barry M Plum, 1 warstwę KBShimmer Snow Flaking Way i 2 warstwy topu Color Club

 
 
 
 
 
 

26 komentarzy:

  1. ale cudowny *.* fajnie, że ma w sobie tyle drobinek :)
    i raczej nie chłód tylko mrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski *-* Jak fioletów nie cierpię ten na pradwę jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny, cudenka tworzysz <3 gdzie dostane ten mrozny lakier z brokatem?

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmiczne te pazurki :)
    bardzo efektowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, kojarzy mi się troszkę z jagodami w cukrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooo! Chyba jeszcze nie widziałam lakieru z takimi drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i zimowy, ale zachwycający :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne * mój fiolecik :-) a mogę zapytać jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jakie cudoo... aż mi się oczy świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetny! te drobinki-śnieżynki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze śnieżynki! dzięki nim ten lakier jest cudny :o :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale on pięknie wygląda! Rzeczywiście zimowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś mnie będzie stać na te lakiery, mam nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jedyne co moge napisać patrząc na to słowo: WOW :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]