środa, 24 grudnia 2014

Vipera JEST 549 + tutorial


Święta, święta i zaraz będzie po świętach :) Ja na te najbliższe dni mam dla was małą propozycje prostego zdobienia. Na początek przedstawie wam główną gwiazdę tego mani, czyli lakier od Vipery JEST 549.


Jest 549 - Kremowa ciemna zieleń, która pochodzi z jesiennej kolekcji. Nie wiem jak wam ale mi ten konkretny odcień kojarzy się z militariami i wojskiem. Do krycia potrzebuje tylko 2 warstwy, niech pierwsza warstwa was nie zwiedzie słabym kryciem bo druga pięknie wszystko nadrabia. Schnie w przyzwoitym tempie, nie bombluje i nie smuży. Dużym zaskoczeniem był dla mnie fakt iż marka Vipera wprowadziła kilka kolorów do istniejącej już linii lakierów jako kolekcje jesienną. Przeważnie firma ta wprowadzała całą nową paletę kolorów innej serii. Jest to duży plus i widać że Polska marka się rozwija :)

Chcecie wiedzieć jak wykonać candy cane nails? To zapraszam na tutka.


1) Zabezpieczamy nasze paznokcie odżywką.
2) Malujemy na biało i czekamy aż lakier dobrze wyschnie. Można się wspomóc topem szybko schnącym. 
3) Na utwardzony lakier przyklejamy cienkie paseczki z tasiemki po ukosie. Pamiętajcie aby zachować w miarę równe odległości i równo je przykleić. Tasiemki dokładnie dociskamy do paznokcia i przy skórkach.
4) Środkowy pasek jak i zewnętrzne malujemy na zielono. Jeżeli pędzelek od lakieru jest dla was za szeroki możecie się wspomóc sondą albo pędzelkiem do zdobień.
5) Pozostałe 2 białe paski wypełniamy czerwonym lakierem.
6) Powoli i delikatnie odklejamy tasiemki. Czyścimy skórki i zabezpieczamy nasz wzór top coatem.

Do stylizacji użyłam:

odżywka Vipera Silk Coat, Vipera JEST 501, Vipera JEST 549, Vipera Focus On 915, Vipera top coat z filtrem UV, tasiemka

 
 
 
 
 

Na koniec chciałam się wam pochwalić paczką niespodzianką którą dostałam od Vipery na święta ^^

5 komentarzy:

  1. Nie wiem,kto Ci piłował te paznokcie,ale kształt TRAGICZNY !! Co do mani..fajny,pomysłowy,ale nie w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie przepadam za zielenią, ale ta jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobną zieleń mam z Manhattan, to bardzo ciekawy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba wykonanie ale kolory nie do końca moje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]