środa, 5 marca 2014

OPI The Bond Girls


Dziś na blogu będzie podsumowanie całej kolekcji dziewczyn Bonda od OPI. Przy okazji 50 rocznicy serii filmów o Jamsie Bondzie oprócz kolekcji Skyfal OPI zdecydowało się uhonorować także niektóre z jego dziewczyn. Nie wiem czym się kierowało OPI w doborze kobiecych postaci ale za to kolory wybrali bardzo ładne. Po sukcesie jaki odniosła kolekcja Mariah Careya dokładnie lakierów liquide sand, postanowiono stworzyć mini kolekcje 6 lakierów piaskowych. Każdy lakier opisałam wam osobno. Ci który przeoczyli jakiś kolor albo chcą sobie go przypomnieć na nowo, mają teraz okazję.


Pussy Galore

Solitaire

Honey Ryder

Vesper

Tiffany Case

Jinx

11 komentarzy:

  1. Fioletowy mi się spodobał najbardziej, ale ten jasno różowy też ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiffany Case jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomarańcz przypadł mi najbardziej do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no Tiffany Case cudowny, jak dla mnie faworyt

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie! Najbardziej podoba mi się Jinx :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vesper bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tiffany Case najładniejszy :)) Ale Jinx oraz Vesper też są bardzo ładne. Złotko również przypadło mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się fiolet, jest mega!
    A jak tam paznokciowa kuracja? Paznokcie się wzmocniły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszlam na Eveline 8w1 i jest znaczna poprawa. Odrosty rosna dozo grubsze i czekam tylko az odrosnie cala starta plytka.

      Usuń
  9. Honey ryder i jinx to chyba moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]