środa, 19 marca 2014

Nowości Color Club


Były nowości Zoyi, essie, OPI i Orly. Przyszedł czas na Color Club. Firma Color Club w tym sezonie wyłamała się całkowicie z obowiązujących trendów i poszli w toppery i brokaty w kolorowej bazie.



SAFARI GARDEN

Otej kolekcji pewnie już słyszałyście. Pełno jest swatchy w necie z tej kolekcji. Kolory są trochę retro i idealnie pasują do tematu przewodniego kolekcji.

 
 
MODERN MOSAIC

Kolekcja składająca się z 6 limitowanych kolorów. Jest to bardzo drobny brokat prawie jak piegi.

CELEBRATION!

Najnowsza kolekcja składająca się z 12 kolorów. W skład jej wchodzą toppery i brokaty w kolorowej bazie. Jako bonus do tej kolekcji, firma Color Club dodała mini zestawy lakier + słoiczek z brokatem.

 
 
 

10 komentarzy:

  1. Ja to ostatnio zapóźniona jestem w nowościach i tylko u Ciebie się dowiaduję, że jakieś nowe kolekcje są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jesteś na bieżąco ;]

      Usuń
    2. Ja tak samo, 90% nowości na rynku wyczytuję u Ciebie :P O tej serii też nic nie wiedziałam, a taka piękna :)

      Usuń
    3. ja też o nowościach się od Cb dowiaduje :)

      Usuń
  2. Niektóre z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym przygarnęła te z dotami, ale jakoś żeby szczególnie mnie ujęły to nie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie umiałabym ograniczyć w wyborze - za dużo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mnie nie porwało z nowości Color club ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]