czwartek, 25 czerwca 2015

Zainspirowana Original Source Eucalyptus & Black Pepper


To już ostatni zapach z nowej kolekcji Extreme Energising od Original Source i na chwile obecną ostatnia inspiracja tą marką. Kto wie, może będą i inne ^^


Eucalyptus & Black Pepper - Ma bardzo intensywny zapach. Eukaliptus może i jest mało wyczuwalny, za to czarny pieprz kręci w nosie. Jak na mój gust jest to zapach bardziej pasujący do panów niż pań. Kolorek żelu jest przepiękny jednak zdecydowanie zapach nie trafia w moje gusta.

Do stworzenia stylizacji użyłam: China Glaze Grass Is Lime Greener, Metro Pollen-tin, Tease, ZOYA Willa

 
 
 
 
 


8 komentarzy:

  1. W ogóle w Rossku widziałam te żele na części tych męskich, chyba głównie do nich je kierują.. Mani wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nie lubię takich zapachów :P. Pięknie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie lubię takie zapachy :) super mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż muszę go powąchać jak będę w Rossku ;) Bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny są! :)
    Ja zapachy tych żelu albo uwielbiam, albo nie znoszę. Tego jeszcze nie miała, ale muszę sprawdzić do jakiej kategorii go zaliczyć. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. an azaming collection , and although i want to say that your nails are very beautiful and its going to puf my heart.
    7 Amazing Recent Posts Widgets for Blogger visit: www.mytrickspedia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]