czwartek, 3 października 2013

I like candy


Cuksowe mani om nom nom...



W pierwszej fazie pomysłu na to mani było ombre z pasków. Jednak stwierdziłam że dodam trochę refleksów w postaci pyłku brokatowego i tak w moje łapki wpadł Wibo Express growth, który w dodatku jest lekko różowy. Jak się okazało lakier ten mimo brokatu holo ma również wykończenie lekko perłowo. Wykończenie to zmieniło moje mani w cukierki robione ręcznie z masy cukrowej ;] Powiem wam że efekt bardzo przypadł mi do gustu ^^



12 komentarzy:

  1. bleah (XDXDXDXD) ile różu :D
    a tak serio ładnie to wygląda :) taki wzór wyszczuplający paznokcie LD

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też efekt przypadł do gustu, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie ^^ jak landyrynki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne mani, taki trójwymiarowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, niesamowity efekt uzyskałaś :) jestem pełna uznania ! i pazurki jakie ładne masz wreszcie :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie mani, wygląda świetnie! uroczo i zachwycająco

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to mi się mega bardzo podoba! :D masz rację, wygląda jak cukierek :) ale Cię dzisiaj spamuje komentarzami ;p ale po prostu mam wreszcie chwilę wolnego, więc siedzę na blogach, czytam i komentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]