wtorek, 16 kwietnia 2013

Sally Hansen Xtreme wear 320 Fuchsia Power i 140 Rockstar Pink


Dziś chciałabym wam przedstawić moje 2 nowości zakupione w Super - Pharm tydzień temu. Są to lakiery Sally Hansen z serii Xtreme wear - Fuchsia Power i Rockstar Pink.




Pojemność tych buteleczek to 11.8 ml i kosztowały mnie 15 zł za sztukę.


Jak widzicie pędzelki są długie, równo przycięte i lekko szerokie. Dzięki takiemu kształtowi są wygodnie w operowaniu. Można precyzyjnie pomalować nasze paznokcie bez brudzenia skórek ;] Pędzelek jest też bardzo gęsty co pozwala na zebranie większej ilości brokatu niż tylko samego lakieru.


Rockstar Pink to mieszanka drobnego brokatu w kolorach: różowym, fioletowym, niebieskim, czerwonym i srebrnym. Przepięknie się mieni w słońcu jak i w sztucznym świetle ;] Jak na lakier brokatowy jest dość gęsty co jest dla mnie ogromnym plusem. Do pełnego szczęścia wystarczą tylko 2 warstwy. Na palcu serdecznym znajdują się 2 warstwy, na palcu środkowym tylko 1. Same więc możecie stwierdzić jak dużo brokatu znajduje się w lakierze ;]

 

Fuchsia Powerto neonowy róż który potrafi zwrócić na siebie uwagę. Wykończenie ma kremowe. Konsystencja jest dość gęsta ale nie sprawia jakiś większych problemów z rozprowadzaniem go po płytce paznokcia. Jego dużym plusem jest natężenie pigmentu, więc bez problemu można go użyć do konad ;] Ładnie też rozchodzi się na wodzie. Nie potrzebny jest też top coat gdyż ten lakier sam w sobie ma piękny połysk.



Ja na swoich pazurkach jednak użyłam topa by zabezpieczyć brokat. Z obu lakierów postanowiłam stworzyć efekt brokatowej ombry ;]

 

Po pierwszym dniu noszenia tego mani postanowiłam sprawdzić jak te lakiery będą się prezentować w macie. Uważam ze brokat nić nie stracił a róż wygląda prześlicznie i o to efekt:

 
Po trzecim dniu zaciekawiło mnie jak będzie to kontrastowało z czarnym lakierem pękającym, więc użyłam pękacza od GR z brokatem holograficznym. A tak to wygląda:

 

Niestety, brokat jest ciemny i za bardzo się zlał kolorystycznie z czarnym pękaczem. Za to róż kontrastuje idealnie ;3
A wam która wersja podoba się najbardziej?

1 komentarz:

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]