poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Haul

Oto moje weekendowe zakupowe szaleństwo w Rossmanie, Super-Pharm i allegro. Ostrzegam, że trochę tego jest ;D


Zacznę od Rossmana gdzie zakupiłam 80% nowej kolekcji Lovely Gloss like gel oraz Classic nail polish. Buteleczki można kupić po 5.69zł, są tanie i jak na razie 2 przetestowane kolory nakładają się super. Mam zastrzeżenie tylko do pędzelków ale to już opiszę w recenzji.



nr 23 nr 25 nr 334 nr 103 nr 152 nr 398


nr 166 nr 151 nr 369 nr 66 nr 408 nr 401


nr 155 nr 156 nr 29 nr 160 nr 172 nr 24


nr 97 nr 271 nr 106 nr 6 nr 405 nr 128


nr 332 nr 134 nr 427 nr 404 nr 133


nr 107 nr 318 nr 402 nr 90

Zakupy w Super-Pharm obfitowały w lakiery Sally Hansen z serii Xtreme wear i lakiery essie


130 Blue Me Away!
360 Mellow Yellow
370 Black Out
150 Sun Kissed



turquoise & caicos
sexy divide
trophy wife
dive bar


Do każdego zakupionego lakieru essie dostałam za to 4 lakiery imported bubbly z którymi coś trzeba będzie zrobić ;p Kto wie, może będą w jakimś rozdanku ^^


No i zostały zakupy z allegro gdzie wywęszyłam niezłą okazje bo lakiery essence z serii Colour 3 kupiłam po 3.99zł za sztukę a nie jak  w drogerii po 11.45 ;p Same się prosiły do zakupu! Także do koszyka trafił lakier essence Miss Universe


Życzenia co do jakiejś konkretnej recenzji proszę pozostawić w komentarzu poniżej. Jej wyszło mi jak formułka z ulotki leków ;D

14 komentarzy:

  1. No to wyczyściłaś półkę w Rossmanie. A te z Essence to mega okazje wychwyciłaś, podaj linka to może tez się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/essence-lakier-duo-05-wyprzedaz-i3193987251.html zostały już tylko 3 kolory więc się spiesz a co do czyszczenia półek to wpadłam 5 min przed zamknięciem i ochrona już przypominała mi ze zamykają ale niektóre przegródki wyczyściłam ;p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jak szaleć to szaleć po co się ograniczać ;p

      Usuń
  3. serio? spooooro tego :D a ja myślałam że to ja mam bzika na punkcie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany...wykupiłaś chyba wszystkie buteleczki w Rossmannie :D Ale fajnie się na nie patrzy :P Te dwustronne lakiery z Essence są wycofywane. U mnie w Hebe były one za 3.99 i skusiłam się na zielony :) świetne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie wszystkie ale nie ukrywam że jak odeszłam od stanowiska Lovely to widać że tam byłam xD

      Usuń
  5. Wow, chyba jesteś lakieromaniaczką w ostatnim stadium :) Piękne kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że u mnie to już za późno na jakiekolwiek leczenie ;D

      Usuń
  6. Hmm te lakiery 2 stronne widzę przecenione w naturze już od ponad miesiąca :P Chyba też jakoś za 4zł. Sporo tego nakupiłaś :P Ja to przez 3 miesiące tyle lakierów nie potrafię nazbierać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja Cię kręcę! To wszystko Twoje? :D a myślałam, ze ja mam dużo :D ale kolekcja piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilość zakupionych lakierów mnie przeraża. Ile na nie wydałaś?

    http://www.photoblog.pl/nailinspirelove może cię zainteresuje mój fbl o paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łoooooooł ale zakupy :D ale zgadzam się, że lakiery z lovely są świetne :) szkoda trochę, że nie poczekałaś na promocję, bo teraz można je kupić za 3,9 zł :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zakupy..no ja podobne zrobiłam,jednak jeszcze nie miały swojego występu na moim blogu..na razie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]