poniedziałek, 14 marca 2016

Targi kosmetyczne Beauty Forum and SPA 2016


Jak co roku na początku marca odbywają się największe targi kosmetyczne Beauty Forum and SPA


W tym roku te targi były dla mnie trochę dużym zaskoczeniem. Zawsze o godzinie 10:10 tworzyła się już kolejka do OPI. Tym razem było inaczej, w OPI było pusto a o 10:02 do Indigo nosa byście nie wepchnęły. Na targach w końcu zaszczycił nas INGLOT swoją obecnością co raczej było bardzo dziwne. Pokazała się również firma VIPERA co mnie ucieszyło, bo mogłam zamienić kilka słów z dziewczynami. Oczywiście nie mogło zabraknąć takich firmy jak ORLY, ZOYA, Alessandro czy CUCCIO. Nowym nabytkiem była firma Neo Nail, która próbowała podkraść klientów Semilacowi. Nie mogło również zabraknąć hurtowni EuroFashion oraz Beauty flo która wystawiała się wspólnie z Sophin. Gdzie mogłyście mnie spotkać i pomalować sobie paznokcie lakierami Sophin :) W EuroFashion mogłam po testować nową hybrydę Color Club i powiem wam szczerze że to jedna z lepszych hybryd na naszym rynku. Na targach zabrakło Eclairs oraz hurtowni mbg onlin dystybutora Trind i ProNails.

Po targach widać że bardzo mocno dominuje moda na hybrydy a lakiery do paznokci są spychane na dalszy plan. Jednak my lakieromaniaczki nie pozwolimy by były zapomniane.

Są to pierwsze moje targi na których nic nie zakupiłam. Wiem jest to dla was dość dziwne. W moim życiu otworzył się kolejny rozdział w którym czas przeznaczyć pieniądze na coś innego niż lakiery. Spokojnie na bloga nie zabraknie materiału w postaci lakierów :) Mam jeszcze dużo do pokazania wam :)












































6 komentarzy:

  1. Szkoda, że jesienne targi w Gdańsku nie mają aż tylu wystawców. Zazdroszczę Zoyi, Orly i Kinetics..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo żałuję, że w Gdańsku nie ma tylu fajnych firm na targach ;( Może wreszcie kupiłabym zmywacz Zoya no i jakieś Orly i OPI *.*
      PS. Diunay dostałaś mojego maila? :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę spotkania z Rusłaną z Cosmo Art :) Świetna foto-relacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, oglądam zdjęcia i ślinię się do monitora! Ileż cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja reakcka była podobna :) Aż żal, że paznokcie tak często i szybko mi się łamią :(

      Usuń
  4. śnić mi się po nocy będzie. Bajkowo <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]