środa, 2 października 2013

essie - Neo Whimsical


Pierwszą różową recenzję zacznę od lakieru essie Neo Whimsical który zakupiłam w czasie marcowych targów Beauty Forum.
Neo Whimsical to jasny pudrowy róż który bardzo kojarzy mi się z kosmetykami mojej babci. Konsystencje ma bardzo rzadką, powiedziałabym nawet wodnistą. Buteleczka tego lakieru pochodzi z profesjonalnej linii. Różnicy między zwykłą linią jakoś nie zauważyłam, może za krótko go nosiłam (3 dni) Na paznokciach mam 2 warstwy nałożone z wielkim trudem (2 podejścia) Lakier wysycha w miarę szybko ale kiedy nakładałam 2 warstwę, pierwsza się rozpuściła i lakier zaczął smużyć. Ładny ma za to połysk (zdjęcia bez topu)



10 komentarzy:

  1. Wygląda inaczej niż w buteleczce, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoim paznokciom pasuje ten kształt :)
    kolor ładny, delikatny, ale aplikacja za tę cenę słaba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda na twoich paznokciach, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ masz piękny kształt pazurków :) essie tez śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz jak bardzo mi się podobają twoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za tak miłe komentarze ^^ chyba znalazłam idealny kształt i długość swoich pazurów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również idealnym kształtem jest szpic :) W takich czuję się najlepiej :) Niedawno skróciłam pazurki do zera i teraz czekam aż porządnie odrosną by zrobić z nich ładne szpice :) Twoje pięknie się prezentują :) Kolorek lakieru jest piękny, takie delikatne fiolety bardzo lubię :)

      Usuń
  7. prześliczny kolorek <3 i pazurki bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]