niedziela, 17 lutego 2013

Mała niespodzinka

Wczorajszy dzień był dla mnie nie małym zaskoczeniem! Dostałam od męża wspaniały prezent, a jest nim lakier pękający claire's i pilniczek tej samej firmy ;]


Zacznę od przepięknego pilniczka
Pilniczek  jest pokryty gruboziarnistym srebrnym brokatem holograficznym. Na wierzch są przyklejone 2mm cyrkonie również holograficzne. Wykonany jest z 3 warstw pianki, a sama powierzchnia ścierna z papieru. Jego wymiar to 18cm długości i 2cm szerokości. Powierzchnia ścierna jest drobno ziarnista co pozwala na dokładne piłowanie i jest bardzo ostra. Cena tego cudeńka to tylko 9,90zł


Czas na lakier crackle firmy claire's. Buteleczka jest niestety mała ;( bo aż 9ml i niestety wiekszych nie sprzedają. Nr lakieru to 435. Jest on w kolorze czarnym z dodatkiem srebrnego brokatu. Na początku sądziłam, że ten brokat bedzie niewidzoncz. Jak bardzo się myliłam! Od dawna planowałam zakup pękajacego w kolorze czarnym, a w dodatku kocham brokaty, to ten lakier jest dla mnie idealny. Lakier kosztował 19.90zł
Pędzelek jest krótki za to włoś pędzelka jest wąski i dość długi , co pozwala bez przeszkód ładnie nakładać lakier na paznokcie.
Jak widać na obrazku pęka bardzo ładnie w zależności od ilości nakładanych warstw. Ja osobiście preferuje 3 warstwy. Bardziej mi się podoba kiedy grubo pęka.
A teraz pochwale się jak wygląda na moich pazurkach ;]




Tak niewiele trzeba aby nasze pazurki błyszczały!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]