wtorek, 26 lutego 2013

Lakierowe schodki

Ostatnio przeglądałam deviant art i natknęłam się na podobny wzór.
Wypróbowałam go na sobie i postanowiłam się podzielić nim z wami. Jest prosty w wykonaniu i nie zajmuje wiele czasu.

Co będzie nam potrzebne:
1. baza dla ochrony naszych paznokci
2. 3 różnokolorowe lakiery
3. top coat

Jak wykonać wzorek:

1. malujemy wszystkie paznokcie na jeden kolor, to będzie nasze tło
2. używając pędzelka od lakieru z innym kolorem tworzymy schodki malując coraz mniejsze stopnie
powinnyśmy otrzymać taki oto efekt:
3. czynność powtarzamy z trzecim kolorem (w moim przypadku lakierem brokatowym), nakładamy top coat i gotowe ;]
Kciuk i palec serdecznym pomalowałam tylko lakierem brokatowym.
Po 3 dniach nałożyłam top coat matowy dla urozmaicenia, tutaj możecie zobaczyć różnicę. Jedną dłoń zostawiłam z oryginalnym wzorkiem na drugiej jest mat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]