wtorek, 2 lipca 2013

AllePaznokcie nr 66


Post spóźniony o tydzień ale jak to mówią lepiej późno niż wcale ;p Zeszły tydzień był mi wyjątkowo pod górę! Najpierw czekałam na słońce by pokazać wam jeden z neonów nowo nabytych to padało. Po deszczowych dniach irytacji w końcu pomalowałam pazury, zrobiłam zdjęcia, stworzyłam wzorek i byłam dumna z efektu. Na moje nieszczęście jak na złość wyszło słońce >< Później nabawiłam się grypy żołądkowej i siła zabrakło na cokolwiek. Już jest lepiej i nadrabiam zaległości.



Jak obiecywałam jest żarówa w różowym wydaniu ;D nie przepadam za różami ale ten przypadł mi do gustu. Nie jest to typowy barbiowy neon, to wersja nieco ciemniejsza a nawet powiedziałabym klasyczna. Możecie go kupić na stronie allepaznokcie.pl albo na allegro, kosztuje tylko 6.90 zł za 16 ml! Coś mi mówi że mam szanse na zużycie tej butli ;D Najbardziej zaskoczył mnie fakt że w lakierze za tak niską cenę firma ta zainwestowała i dołożyła stalowe kuleczki pomagające mieszać lakier. W GR też powinni o tym pomyśleć bo do piórek było by jak znalazł ;x



Lakier wysycha na delikatny mat (zdjęcia bez topu), który daje mu nawet trochę uroku. Na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie żelka ale tak nie jest. Konsystencje ma nawet gęstawą mimo to rozprowadza się bez problemu. Krycie ma REWELACYJNE, wystarczą 2 warstwy do pełnego szczęścia. Przeważnie neony potrzebują białego podkładu do podkreślenia efektu i zazwyczaj są rozwodnione i prześwitujące. Ten neon kryje jak normalny lakier ;D

Szczerze wam polecam ten lakier ze względu na jego niską cenę i boskie krycie!

 
 
 

9 komentarzy:

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]