piątek, 22 lutego 2013

Panda


Pandy, pandy wszędzie! Właśnie to mnie zainspirowało do tego wzorku, a chodziły mi po głowie już od dawna!


Dziś pokaże wam krok po kroku jak zrobić takie oto pandy ;3

Potrzebne nam będzie:
1. baza dla ochrony naszych paznokci
2. zilony lakier slużący nam za tło
3. zielony, czrny i biały lakier do wzorku
4. hologramy
5. pędzelek
6. sonda
7. top coat

Jak wykonać wzorek:

1. po nałożeniu bazy, malujemy nasze paznokcie na zielono
 2. używając cienkiego pędzelka do pasków
malujemy zielonym lakierem babusy
3. białym lakierem malujemy półokrąg na dole paznokcia, to będzie głowa naszej pandy
4. używając sondy z dużą główką,
czarnym lakierem robiąc kropki tworzymy oczy, uszy i nosek
5. teraz kiedy nasza panda jest już gotowa ozdabiamy ja hologramami
wykańczamy top coatem i gotowe ;)
Na palcu serdecznym namalowałam tylko bambusy. Nie wiem dlaczego po nałożeniu top coata uszka i oczka lekko mi się rozmazały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]