wtorek, 28 kwietnia 2015

Zainspirowana Ever After High

Swego czasu był wielki szał na lalki Monster High. Jako matka małej dziewczynki jakoś nie łapałam tej całej fascynacji. Od nie dawna na rynku polskim pokazała się nowa seria Ever After High. W tych lalkach nawet ja się zakochałam. Sam pomysł na lalki jak i bajkę jest super. Wszystkie postacie to dzieci bajkowych celebrytów takich jak: Czerwony kapturek, Szalony kapelusznik, Królewna Śnieżka, Wiedźmy z piernikowej chatki....



Briar Beauty - pochodzi z kolekcji Baśniowiosny i jest córka Śpiącej Królewny. Dziewczyna kocha róż, jest on obowiązkowy w jej kreacjach. Róże to również obowiązkowy motyw jej strojów, który nawiązuje do jej klątwy stuletniego snu. Lalka jest dopracowana w najmniejszych szczegółach. Sam strój jest jak wyjęty z wybiegu mody.

Za moich czasów każda dziewczynka wzdychała do Barbie i jej ogromnej kolekcji ubranek i akcesorii. Te lalki biją Barbie na głowę!

 
 
 
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Wow,ale bombowe zdobienie, rewelacyjny pomysl,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. mam w głowie Disnejowską Śpiącą Królewnę i za Chiny Ludowe nie zgadłabym, że ta lalka to jej "córka" O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lalki nie są wzorowane na Disnay tylko na klasycznych baśniach i opowiadaniach.

      Usuń
  3. My jesteśmy z córa na razie na etapie Monster High,wcześniej byly Equestia Girls,a teraz pewnie będzie kolej na Ever After High :) piękne są te lalki i świetne zdobienie zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie śliczne, ale te lalki jakoś mnie przerażają :<

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie dopasowałaś zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra miksik :)) a róże na palcu wskazującym - wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  7. superowe, pomysłowo, podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]