czwartek, 6 lutego 2014

Golden Rose GALAXY 25


Co powiecie na lakier brokatowy idealny na Walentynki? Taki właśnie jest GALAXY 25.
W bezbarwnej bazie zatopiony jest mix brokatowy. Znajdziecie w nim między innymi: ciętą folię holo, białe hexy różnej wielkości, średnie czerwone hexy, małe różowe groszki i różowy pył brokatowy. Podejrzewam że do pełnego krycia wystarczą 2 warstwy. Zawartość butelki jest dość napakowana brokatem. Nakłada się bez problemu za to ze zmywaniem już jest problem. Wysycha dość szybko jak na taką ilość brokatu. Na swoje paznokcie nałożyłam tylko 1 warstwę lakieru i dodatkowo zabezpieczyłam topem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Fajny ten top, taki cukierkowy! :D Wcześniej mi się nie podobał, ale stwierdzam teraz że jest mega słodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jest napakowany brokatem...dwie warstwy i byłby full:)
    Bardzo podoba mi się efekt na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super go wkomponowałaś :) podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny jest,ale zdobienie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ciekawie prezentuje się na ten fioletowej bazie.. Super combo.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jak go połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez stwierdzam ze ten w takiej kombinacji super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na jego użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziakowy ten top ! (; Super wygląda na tym fiolecie (;

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no teraz to zdobienie bardzooo mi się podoba z tym topem :D hahah GR jak zawsze mnie zaskakuję pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. This is a really cute model :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]