sobota, 11 stycznia 2014

Golden Rose GALAXY 29


Moja stylizacja jest trochę nie udana według mnie. Miały być cętki lamparta w negatywie a wyszły jakieś kwiatki czy coś. Nie zapominajmy że GALAXY to także toppery, a jednym z nich jest nr 29.
W bezbarwnej bazie znajdziecie bardzo drobne białe i czarne groszki, delikatne czarne niteczki i ciętą holo folię. Już po jednej warstwie widać że jest tego sporo w butelce. Podejrzewam że 2 max 3 pokryje cały paznokieć. Ja na 2 warstwy Rich Color 36 dałam tylko 1warstwę GALAXY 29. Lakier schnie szybko i się nie czepia, chyba że cięta folia trafi się wam na brzegu paznokcia. Zmywanie to chyba rzecz oczywista.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. zatęskniłam za wiosną przez ten kolor..:)
    Świetny top, mam podobnego Lifka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ten Galaxy połyskuje lekko na fioletowo? widziałam go na próbniku i tak mi się właśnie wydawało, ale tu nie mogę się tego dopatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr 26 ma w sobie fioletowy sheemer ^^ i niema paseczków

      Usuń
    2. aaa to już wszystko jasne, dzięki! :)

      Usuń
  3. fakt faktem, że to cętki nie są ale mimo to zdobienie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieco mniej drobinek jest w JJ czarno-białym :] Zdobienie całkiem fajne wyszło, nie wiem czemu marudzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że zamiast cętek wyszły Ci kwiatki "czy coś" :) mani wygląda dzięki temu lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no mi się bardzo podoba :D dla mnie wyszły takie śliczne niby róże :D strasznie podoba mi się ten top :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej chwili faktycznie zauważyłam kwiatki, ale po kilku sekundach stwierdziłam nieee, przecież to panterka:] Piękna zieleń

    OdpowiedzUsuń
  8. Panterka ci wyszła świetnie, mi wyszła dużo gorzej. cudny ten galaxy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]