wtorek, 19 listopada 2013

Mollon PRO Glitter 144


Jak mówiłam matowa czerń kojarzy mi się z pogrzebami ale dziś będzie w odsłonie karnawałowej. Jednak to nie czerń będzie dzisiaj grała pierwsze skrzypce. Gwiazdą tego postu będzie Mollon PRO Glitter nr 144.
W bezbarwnej bazie znajduje się multikolorowy brokat. Zobaczyć możecie holo, czerwień, złoto, jednak przeważa brokat różowy. Lakier schnie w miarę długo pewnie przez tą ogromną ilość brokatu w środku, jakby nie patrzeć potrzebny mu wysuszacz. Top potrzebny jest mu również do nadania połysku bo ten glitterek wysycha na bardzo delikatny mat. Do zmywania polecam metodę foliową bo inaczej można zwariować. Konsystencję ma w miarę gęstą a mimo to świetnie współgra przy zdobieniach. Ja swój wzorek wykonałam sondą i nie musiałam się bawić w wielokrotne nakładanie brokatu.

Tak prezentuje się cała kolekcja, 2 buteleczki należą do mnie ^^
Mała instrukcja malowania jaką proponuje nam producent
 
 
 
 
 
 

Na koniec chciałabym podziękować firmie MOLLON PRO, która podarowała mi ten lakier w ramach Pierwszego Spotkania Lakieromaniaczek w Warszawie.

22 komentarze:

  1. Jeszcze nie tak dawno zachwycałam się matową czernią a teraz jestem im jeszcze bardziej zauroczona po dodaniu tego brokatu! Muszę kiedyś spróbować lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) A ta czerń ♥


    zapraszam do mnie:
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi tu jednak nie pasuje.... chyba to ta matowa czerń, bo przecież do glitterów nic nie mam :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to Ci coś nie pasuję ;< czerń jest emo i dlatego taka fajna ;< A tak na serio mi się to mani bardzo dobrze nosiło ^^

      Usuń
  4. o to jest znakomite połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wygląda taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie wygląda ten glitterek na matowej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie idealne połączenie, ta czerń jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! bardzo mi się podoba w takiej wersji! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to wygląda! Połączenie czarnego matu z glitterem - świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny efekt, podoba mi się! ten molon też super

    OdpowiedzUsuń
  11. i like it:) połączenie matu z brokatem - dobry pomysł:) chyba też się na takie połączenie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda z tym brokatem, jakby polane kolorową farbą. super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ♥.♥ Genialnie Ci wyszło! Siedzę i się gapię kolejną godzinę (i to dosłownie!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fajne zacieki brokatu:) Sam lakier nie jest jakiś wyjątkowy, bo i brokatowych topów naroiło się tysiące, ale połączenie złotych i fioletowych drobinek bardzo mi odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]