piątek, 24 maja 2013

Liebster Awards

W ostatnim czasie ponownie zostałam nominowana i to 3 krotnie do Liebster Awards. Czuję się zaszczycona i dziękuję wam za nominacje. Jak zwykle przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na pytania ale zawsze jest mi ciężko się do tego zmotywować ;p




Pierwsza nominacja jest od Natali i dziamaleny

Nasze pytania: 1. Jak długo trwa Twoja przygoda z blogowaniem ?
to już będzie ponad 3 miesiące ;] 2. Co czujesz w piątkowe popołudnie?
radość ze wspólnie spędzonego weekendu rodzinnego 3. Jaka jest Twoja największa pasja?
malowanie paznokci 4. Jakie zwierzątko lubisz najbardziej?
 krokodyle 5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
bez komórki 6.Ulubiona firma/marka ?
Emily de Molly 7. Twoja ulubiona postać z filmu/serialu i dlaczego ją wybrałaś?
nie mam takiej 8. Jaki sport lubisz uprawiać/oglądać?
oglądać snooker 9. Czy interesuje Cię polityka?
nie 10. Ulubione miejsce do wyjazdu na wakacje?
nie mam takiego 11. Co Ci się ostatnio śniło?
nie mam czasu na sen xD 


Druga nominacja jest od Nail-Art-Addict

A teraz kolej na moje pytania:
1. Kiedy i dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
 Założyłam go ponad 3 miesiące temu aby podzielić się ze światem swoją obsesją ;D
2. Ufasz swojej intuicji?
 nie często mnie zawodzi
3. Państwo lub miasto, które chciałabyś zwiedzić to …?
 Amsterdam
4. Ciasto, przed zjedzeniem którego nie jesteś w stanie się powstrzymać?
 tort bueno
5. Twój ulubiony lakier do paznokci (ewentualnie firma)?
 Emily de Molly Black Forest
6. Czy jest film, który obejrzałaś, ale chętnie zrobiłabyś to jeszcze nie raz?
 Top Gun, mogę go oglądać miliard razy ;D
7. Ulubiona książka?
 serii książek Rasy środka nocy Lary Adrian
8. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę (max. 3 rzeczy)?
 Męża z dziećmi <3
9. Kto jest dla Ciebie inspiracją?
 wujek google ;
10. Farbujesz włosy czy jesteś zwolenniczką naturalnych?
 farbuję
11. Jaki kolor króluje w Twojej garderobie?
 czarny


Ostatnią 3 nominację dostałam od eveliny15

Pytania ode mnie :
1. Ukochany kosmetyk, który kupujesz nawet na zapas :)
 czarny lakier do paznokci
2. Komedia czy horror?
 komedia
3. Jaka jest Twoja ulubiona liczba i dlaczego akurat ta?
 7 bo to szczęśliwa liczba ;D
4. Urlop w górach czy nad morzem?
 nad morzem
5. Miejsce na świecie, które pragniesz odwiedzić.
 Disnay Land
6. Recz, która w ostatnim czasie sprawiła Ci radość :)
 moje dzieci które ciągle sprawiają mi radość ^^
7. Ulubiony produkt ze słodyczy (konkretnie :))
 biała czekolada Toblerone
8. Co przyjemnego spotkało Cię na blogu w ostatnim czasie ?
 Spotkanie z Zu i aalimką
9. Kilka słów, które określają Twoją osobę.
 szalona, naiwna, spontaniczna i stawiająca na swoim
10. Co daje Ci satysfakcję w życiu lub z czego jesteś najbardziej dumna?
 moje dzieci
11. Jak długo jesteś blogerką?
 ponad 3 miesiące




Kilka pytań odemnie:
1. Co Cie inspiruje do życia?
2. Twoja ulubiona marka?
3. Jaki jest twój ulubiony sklep?
4. Ulubiona kawa?
5. Kolory neonowe czy pastelowe?
6. Wierzysz w przeznaczenie?
7. Czego w życiu nigdy sobie nie odmówisz?
8. Potrawy pikantne czy łagodne?
9. Złoto czy srebro?
10. Jesteś typem imprezowicza czy domatora?
11. Film czy książka

Nominuję:
http://anitakulikowska89.blogspot.com/
http://goldenrosemania.blogspot.com/
http://nailsandkitchen.blogspot.com/
http://pazurkimlodosci.blogspot.com/
http://ssniffum.blogspot.com/
http://zumaluje.blogspot.com/
http://books-nails-happiness.blogspot.com/
http://jestprogress.blogspot.com/
http://polish-addicted.blogspot.com/
http://life--and--fashion.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. Fajnie jest się dowiedzieć o Tobie jeszcze więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha wujek google inspiracją :D::D dobre :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ^^ Dość ciekawy fakt, że najbardziej lubisz krokodyle :D Jak dla mnie trochę są straszne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację! Już odpowiedziałam i czekam także na Twoje kolejne odpowiedzi!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację ale ze wzgl na brak czasu i że już to jest 3nominacja w tym tyg to odpowiem tutaj jeśli się nie pogniewasz:
    1. W tej chwili nic mnie nie inspiruje chyba jedynie mój blog na chwilę obecną bo w tym roku mam jakiegoś pecha i nic mi nie wychodzi
    2. Lubię kilka więc nie mam tej jedynej czasem boję się testować nowe ale czasami warto to zrobić 
    3. To zależy czy chodzi o ubrania, żywność czy kosmetyki. Sklepów jest wiele w jednym znajdę jedno a w drugim coś innego czego nie było w poprzednim więc nie mam swoich ulubionych
    4. Kawę piję rzadko prędzej herbatę więc tu też nie mam faworyta 
    5. I jedne i drugie stale jednych i tych samych nosić nie lubię a ogólnie jestem kolorystyczna jeśli chodzi o paznokcie nie lubię szarości bo to wpływa też na nasze sampoczucie i nasz dzień.
    6. Raz wierze a raz nie to zależy od chwili i sytuacji każdy jest kowalem własnego losu,życia wiele od nas zależy ale też wiele razy jest tak że nie mamy wpływu na to co się stanie
    7. Lodów w lato nie wiem czemu tak jest ale jak przychodzi lato to ja mogłabym jeść tylko lody i nic więcej i pić wodę na to hehe nie mam wpływu to jest silniejsze ode mnie naprawdę 
    8. Zdecydowanie jestem nauczona na pikantnych łagodne nie mają smaku i ciągle mi w nich brakuje przypraw wtedy muszę je sama Sb doprawić nawet jak jestem u kogoś to proszę o pieprz bo sól jest nie zdrowa i zatrzymuję wodę w organizmie 
    9. Oczywiście że srebro jest takie delikatne i do wszystkiego pasuje złoto jest troszkę poważne jak dla mnie a wiadomo że jest bardziej wartościowe widocznie nie jestem materialistką Ale każda ma swoje zdanie i swojego faworyta o to chodzi żeby nie wszyscy byli tacy sami i lubili to samo bo świat byłby nudny bez tej różnorodności
    10. Domatora zdecydowanie ja już się wyszalałam teraz wolę spokój i uporządkowane życie
    11. I film i książka. Lubię dobry film co teraz rzadko jest spotykane i lubię też dobrą książkę na którą i ostatnio nie mam zbytnio czasu więc u mnie to jest pół na pół 

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]