piątek, 12 kwietnia 2013

Nowości China Glaze


Pierwszą z nowości CG którą można dostać już na rynku to kolekcja HOLOGRAM. Jest to 12 buteleczek lakierów holograficznych. Tak wiem szał na hologramy ciąg dalszy i może się przejeść jak pękacze. Tu was jednak zaskoczę ta kolekcja nie jest taka jak inne, co ją wyróżnia? Otóż wszystkie lakiery holograficzne mienią się kolorową tęczą ta kolekcja nie posiada tęczy tylko mieni się różnymi odcieniami danego koloru.

Jak wiecie CG nie pokazuje prawdziwych zdjęć swoich produktów i na pierwszy żut oka ciężko określić jak lakiery wyglądają w rzeczywistości ale wieszcze mi na swatchach prezentują się wpost rewelacyjnie <3


To co mi się jeszcze podoba w tej kolekcji to nazwy lakierów które nawiązują do kosmosu i wszystkiego co jest z nim związane ;]





Kolejną Kolekcją dostępną już w sklepach to Texture, która według mnie jest nie udana ale to kwestia indywidualna. Kolory są prześliczne, pastelowe co odróżnia CG od takich firm jak OPI czy Zoya. Pomysł na teksturę też mają zupełnie inny, nie są to lakiery typowo piaskowe. Tekstura tutaj jest rzadsza i przypomina raczej tynk ze ściany.


W kolekcji znajduje się 6 buteleczek. Cena tych lakierów jest też niższa od OPI o połowę ale można to porównać jak cenę do jakości.


Kolory są boskie ale ta tekstura ;x
A wam jak się podobają nowe buteleczki od China Glaze?

4 komentarze:

  1. <3 tekstury!

    z holosów podoba mi się When Stars Collide :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba przyoszczędzę na te lakiery chociaż 1 holoś i piasek :) Bo bardzo przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się bardzo podobają te tekstury:) są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi również podobają się te tekstury! :) może kiedyś wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]