piątek, 1 marca 2013

OZ Wielki i potężny

Już 8 marca do kin wchodzi film Disneya "OZ Wielki i Potężny". Jak zawsze przy produkcji długo oczekiwanych filmów świat wariuje na punkcie gadżetów filmowych. 
Także firmy kosmetyczne chcą się wykazać pomysłowością i dodać swoje 3 grosze. Szkoda, że takie firmy jak Wibo czy Golden Rose nie tworzą takich kolekcji dla nas małych śmiertelników ;p Z tej okazji firma OPI i Essence postanowiły przygotować dla nas małe niespodzianki!

Firma OPI stworzyła dla nas 7 nowych buteleczek z płynnym szczęściem ;) Na moje nieszczęście znowu seria "różowa", nie mam pojęcia czemu zdecydowali się na ten kolor. Film bardziej kojarzy mi się z zielenią ze względu na krainę no i oczywiście czarownice, które są ZIELONE! Ten róż bardziej przypomina grzeczną dziewczynkę z kokardką we włosach.

OPI do kolekcji dodała jeden lakier w kolorze złota liquid sand czyli lakier z efektem piasku na paznokciach. 3 lakiery o kremowych odcieniach różu i 3 brokatowe. Od drobnego brokatu do dużych hologramów.


Oczywiście serie można zakupić w mini setach jak i osobno.
A wam jak się podobają nowe buteleczki OPI? Moim faworytem jest tylko złoty piasek.







  Essence też nie próżnowało i wypuściło swoją linie kosmetyków ;]

W swojej kolekcji oferuje nam 5 lakierów pękających i jeden zwykły.
O lakierach pękających już prawie zapomniano a tu proszę, essence przedstawia nam 5 żywych kolorów. W odróżnieniu od OPI, essence mamy tu lepszą gamę kolorystyczną: czerwień, turkus, złoto, róż i niebieski. Jak myślicie chcą odgrzać stare kotlety, czy naprawdę te lakiery są godne uwagi?

2 komentarze:

  1. kolekcja OPI jest świetna :)
    piaseczek jest już u mnie na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na wypłatę i też szybko go zamawiam ;]

      Usuń

Dziękuję Ci za każdy komentarz umieszczony na moim blogu. Sprawia mi ogromna frajdę i motywuje do dalszych postów ;]